Centre Especial d'Ocupació ECOPLAGUES

El Centre especial d'ocupació (CEO) té com a principal objectiu realitzar un treball productiu amb la finalitat d'assegurar un treball remunerat, prestar serveis d'ajustament persona i social i, al mateix temps, ser un mitjà d'integració al règim de treball normal a persones amb discapacitat que presenten unes dificultats especials per a la seva inserció laboral.

ECOPLAGUES es dedica al desinsectacións, desinfeccións y desratitzacións de jardins i zones verdes de l'Illa, fins i tots viviendes, locals comercials, etc...

CONTROL DE PLAGUES

Desinsectacións: formigues, paneres, mosques i mosquits, puçes, ácars.

Desinfeccións: Dipòsits i circuits d’aigua, aires acondicionats, olors.

Desratitzacións: Rates i ratolins.

TRACTEM vivendes, locals comercials, magatzems, bars i restaurants, establiments hotelers, centres de salut, escoles, oficines, recintes esportius, ajuntaments i tambe espais oberts com a jardins, carrers i avingudes.

HO TRACTEM amb es mes avançats productes que uneixen a una molt baixa nocivitat una gran efectivitat y efecte a llarc plaç i que garantitcen uns tractaments nets, respectuossos ams es medi ambient i sa salut humana.

Fly ECOPLAGUES. (pdf)

Informació Malalties més perilloses de les palmeres a Menorca. (pdf)

Centre de contacte:
ECOPLAGUES (Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca)
C/ Bijuters, 3 (POICI)
07760 - Ciutadella de Menorca