TEA. Associació de familiars de persones amb trastorn de l'espectre autista

L'Associació TEA és de recent creació i el seu naixement pràcticament ha coincidit amb la seva entrada a la Fundació. De moment la formen vuit famílies amb nens d'entre 3 i 10 anys amb diagnòstic de TEA. Els seus objectius principals són tres: per una banda, ser un punt d'informació, d'acollida i de suport per a les famílies recentment diagnosticades; en segon lloc, treballar per a la detecció precoç del trastorn, un fet bàsic per començar a fer feina amb els nens el més prest possible; i, en tercer lloc, donar el màxim de serveis a les famílies, a través de la Fundació. A més, també tenen com a objectiu important donar-se a conèixer com a associació i donar a conèixer el TEA perquè deixi de ser un tabú.

Dades de contacte
TEA. Associació de familiars de persones amb Trastorn de l'Espectre Autista
Centre Polivalent Carlos Mir - Camí de Trepucó, s/n
07713 - Maó