Centre Especial d'Ocupació LLIGALL ART GRÀFIC

El Centre Especial d'Ocupació (CEO) té com a principal objectiu realitzar un treball productiu amb la finalitat d'assegurar un treball remunerat, prestar serveis d'ajustament persona i social i, al mateix temps, ser un mitjà d'integració al règim de treball normal a persones amb discapacitat que presenten unes dificultats especials per a la seva inserció laboral.

LLIGALL ART GRÀFIC és un taller d'impressió digital i enquadernació ubicat a Ciutadella. Bàsicament es dedica a la impressió digital, mailings, enqudernació artesana de tot tipus de documents i fascicles, elaboració de productes i objectes d'escriptori, servei comercial i de repartiment de propaganda editada per la pròpia empresa o per l'entitat externa, però que convenia amb Lligall el seu repartiment.

Hi fa feina un equip compost per quatre operaris de taller amb discapacitat, la majoria per malaltia mental, dirigit pel cap de taller i producció.

Dates del centre:
Lligall Art Gràfic, impressió digital, C.E O.
Avd, Palma de Mallorca, 3 baixos
07760 - Ciutadella de Menorca