Centre Especial d'Ocupació ECOVERD

El Centre Especial d'Ocupació (CEO) té com a principal objectiu realitzar un treball productiu amb la finalitat d'assegurar un treball remunerat, prestar serveis d'ajustament persona i social i, al mateix temps, ser un mitjà d'integració al règim de treball normal a persones amb discapacitat que presenten unes dificultats especials per a la seva inserció laboral.

ECOVERD es dedica al manteniment de jardins i zones verdes de l'Illa. Compta amb un total de cinc brigades de jardineria, tres a la banda de ponent i dues a la de Llevant, integrades per ajudants i peons de jardineria amb discapacitat, ja sigui física, intel·lectual o per malaltia mental, dirigides per oficials de jardineria i per un encarregat.

Les tres brigades de ponent desenvolupen tasques de manteniment de zones enjardinades de Ciutadella i d'algunes de les seves urbanitzacions, així com de la depuradora de Ferreries.

Les dues brigades de llevant fan tasques de manteniment de zones enjardinades a Maó, Es Castell, Sant Lluís, Alaior i Cala en Porter, a més de portar al dia els jardins del Centre de Trepucó, del geriàtric de Maó i del Centre de Dia de Milà i el manteniment de les zones ajardinades i els vials de l'àrea portuària de Maó.

Centre de contacte:
ECOVERD jardineria
C/ Bijuters, 3 (POICI)
07760 - Ciutadella de Menorca
Tel. 971 48 10 46 - Fax. 971 38 40 37
Encarregat : Guillem Taltavull Marquès - Mòbil. 628 45 22 82
Mail: ecoverd.fundacio@gmail.com

ECOVERD vivers
Centre Polivalent Carlos Mir - Camí de Trepucó, s/n
Encarregat: Iris Pinoli - Mòbil. 639 67 02 73
Mail: vivers.ecoverd@gmail.com
Venta de products de plantes aromàtiques i hortícoles locals