Associació per a la integració de persones amb síndrome de Down (Down Menorca)

L'Associació per a la integració de persones amb síndrome de Down (Down Menorca) neix l'any 1995 qaun un grup de pares i mares amb fills que tenen aquesta síndrome decideixen unir-se, conscients que només sumant esforços es pot aconseguir un obejctiu tan simple com complex: la integració. Down Menorca té, entre els seus objectius, afavorir la normalització i la inclusió social de les persones amb síndrome de Down, així com defensar els seus drets i els de les seves famílies. Down Menorca ofereix a les persones amb síndrome de Down suports específics per aconseguir la seva plena integració dins la societat, posant diferents ajudes a la seva disposició, com ara: atenció primerenca (des del naixement), inclusió educativa, assessorament i seguiment escolar (a l'etapa escolar), formació laboral, feina amb suport i oci inclusiu (a la joventut), formació i ajuda (a l'etapa adulta), i atenció psicològica i formació per a pares, mares i germans (a les famílies).

Dades de contacte
Associació per a la integració de persones amb síndrome de Down
Avda. Palma de Mallorca, 1 baixos
07760 - Ciutadella