Revista trimestral "Jo també"

La Fundació per a persones amb discapacitat Illa de Menorca edita una revista pròpia, de periodicitat trimestral, que pretén ser un un referent en el marc de la discapacitat a Menorca i Balears, oferint informació als usuaris, familiars i entitats, però també sensibilitzant tota la població menorquina sobre la discapacitat.

La revista es distribueix encartada al Diari Última Hora a tota Menorca i també es pot adquirir de forma gratuïta a les seus de la Fundació o a través de les entitats que en formen part. Igualment, es pot consultar a les diferents biblioteques públiques de Menorca, als ajuntaments i Consell Insular i als centres de salut.

Igualment, us podeu descarregar els diferents números que van sortint en format pdf.

Número 0                            Número 1                            Número 2
Setembre 2008                   Desembre 2008                  Març 2009

Número 3                           Número 4                             Número 5
Juny 2009                          Setembre 2009                     Desembre 2009