Premsa i comunicació

La Fundació per a Persones amb Discapacitat Illa de Menorca disposa d'un gabinet de premsa i comunicació. Aquest gabinet té dos objectius bàsics:

- Portar tots els temes de premsa i comunicació propis de la Fundació. Per exemple, redactar i maquetar la revista Jo també, manteniment i actualització de la pàgina web; escriure comunicats de premsa; convocar rodes de premsa; mantenir una relació constant amb els mitjans de comunicació; confeccionar materials de difució, etc.

- Ser un servei per a les associacions integrades a la Fundació. El gabinet de premsa està al servei de les associacions per a tots aquells temes que tinguin a veure amb premsa i comunicació. Amb això es vol aconseguir, per una banda, centralitzar aquests temes per tal de donar una bona difusió i el més planificada posssible de les activitats o informacions de cada associació; i, per altra banda, actuar com a servei de forma que qualsevol de les associacions que vulgui fer públic algun tema o activitat pugui recórrer al gabinet de premsa per tal que s'encarregui de la seva difusió, sempre de forma coordinada amb l'associació que ho demani. Així, podem convocar rodes de premsa, enviar comunicats als mitjans, editar materials de difusió, etc.

Les dades de contacte són:

Tel. 971 48 10 46 (en horari de 9 a 13 hores)

Mail: xarxes.fundacio@gmail.com