Qui som

Des del maig del 2007, la Fundació per a persones amb discapacitat Illa de Menorca és una realitat. Moltes expectatives i il•lusions han marcat un camí difícil, però molt valuós, fins aconseguir la seva constitució. Es tracta d’un projecte pioner a les Illes Balears amb el doble objectiu d’unificar serveis i optimitzar recursos.

La Fundació està Formada pel Consell Insular de Menorca, els 8 ajuntaments de l’Illa i les 14 entitats que treballen per a les persones amb discapacitat i que han volgut transferir a la Fundació els seus serveis, centres i professionals, conservant sempre la seva personalitat com a associació, fent tasques de sensibilització, informació i assessorament.

Amb la creació d’aquesta Fundació s’articula una xarxa unificada de serveis destinats a les persones amb discapacitat que permet una actuació coordinada per garantir l’atenció integral i adequada de les necessitats dels usuaris i les seves famílies, així com una eficient assignació dels recursos que s’hi destinin.